En az 60 yıllık Esnaf ve sanatkar bir ailenin bireyi olarak bizler iş ahlakinda müşteri memnuniyeti ve kaliteyi birinci planda tutan kişiler olduk .
10 günlük siparişlere olaki hastalık cenaze veya arıza ihtimallerini düşünerek mahcup olmamak adina 15 gün sonrasına gün verdik ve erken teslim ettik.
Hendekten İstanbul'a müşteriye gün ve saat verdiğimizde ya geceden yola çıktık yada sabahin 5 inde yola çıktık ki dediğimiz saat ve dakikada müşteride olduk .
Bize nasihat edilen üç söz vardı
1 begenmediginiz işi müşteriye yapma.
2 malzeme den ve kalitesinden çalma
3 arkandan küfür ettirme.
Şimdi ise sabah gelicem diyen sözde usta ise gelmiyor telefonlara bakmıyor işim çıktı diye bir sürü bahane buluyor
Ustaya sırtını döndüğünde işi savsaklıyor. Hele müşteri işten anlamıyor ise yapabileceği her türlü hileyi yapıyor
A kalite diye sattığı ürünü defolu yada b c kalite getiriyor işinin arkasında durmuyor.
İşyerine müşteri geldiğinde kıçını kaldırmıyor. Hoşgeldin demiyor Telefonda okey oynamayı bırakmıyor iş beğenmiyor oturduğu halde isim var sonra gel diyor vs vs
Ben diyorum ki şahsım ve babam merhum İsmet surekcioglu ve ailesi olarak da son 50 yil boyunca yaptığımız her iş ve işçi lige kefilim. Sıkıntısı olan şikayeti olan memnuniyetsizliği olan varsa buyursun söylesin .
Birde yapılan kötü iş ve işçiliklerden ötürü her gün ah beddua hakaret kötü söz duyanları düşünün .
Adamlık Hendek'te saat kulesinden yeni camiye kadar yürürken elestiri hakaret kötü laf duymadan alnı açık dik yürüyebilmek dir .
Not, Kulaklık takarsanız duymazsınız kulaklarınızı açıp dolaşın .
Ramazan Sürekçioğlu.